c4nzon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
"Ercan... abi farkında mısın 19 bitiyor.... 20 oluyoruz....20... İnanılmaz abi.. 10'la başlayan yaşlar bitiyor, artık 21 diyeceğiz 22 diyeceğiz offff offf"
Konuşma aynen böyle ve bu konuşma "biraz önce" oldu diyebilirim.. şu anda yaşım 42
Salak saçma şeyler için, salak saçma insanlar için üzülme. "Başkalarına bağımlı yaşama" ile başlayan bir sürü cümle kuracağım, ama bunları duymakla anlamayacaksın, yaşayarak göreceksin
Nice senelere