c4nzon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi geceler değerli forum. Bugün 19 yaşına girdim Geçen sene 18 oldum diye konu açmıştım, orada bir hocam bundan sonra çok hızlı geçer demişti. Gerçekten ne ara geçti anlamadım.

Aradan geçen 1 yıllık sürede çeşitli şeyler yaptım. Başka şehre taşındım, üniversiteye başladım, yeni projelere atıldım bazıları olumlu bazıları olumsuz oldu, yeni aşklar yeni arkadaşlıklar vesaire vesaire. Bu yaş için de verebileceğiniz tavsiyeler varsa dinlemek isterim.
En yakın arkadaşlarımdan biriyle Moda'da yürüyoruz. Bizim evin kapısına geliyoruz ve ona şöyle diyorum

"Ercan... abi farkında mısın 19 bitiyor.... 20 oluyoruz....20... İnanılmaz abi.. 10'la başlayan yaşlar bitiyor, artık 21 diyeceğiz 22 diyeceğiz offff offf"

Konuşma aynen böyle ve bu konuşma "biraz önce" oldu diyebilirim.. şu anda yaşım 42

Salak saçma şeyler için, salak saçma insanlar için üzülme. "Başkalarına bağımlı yaşama" ile başlayan bir sürü cümle kuracağım, ama bunları duymakla anlamayacaksın, yaşayarak göreceksin Nice senelere