Her zaman
En yakın arkadaşlarımdan biriyle Moda'da yürüyoruz. Bizim evin kapısına geliyoruz ve ona şöyle diyorum
"Ercan... abi farkında mısın 19 bitiyor.... 20 oluyoruz....20... İnanılmaz abi.. 10'la başlayan yaşlar bitiyor, artık 21 diyeceğiz 22 diyeceğiz offff offf"
Konuşma aynen böyle ve bu konuşma "biraz önce" oldu diyebilirim.. şu anda yaşım 42
Salak saçma şeyler için, salak saçma insanlar için üzülme. "Başkalarına bağımlı yaşama" ile başlayan bir sürü cümle kuracağım, ama bunları duymakla anlamayacaksın, yaşayarak göreceksin

Nice senelere
Vay be hocam güzel hikaye. Teşekkür ediyorum.
hocam 16 yaşında aşk işini takan kızlarla düzgüj iletisimi olmayan biriye siz tavsiye verirmisiniz? 🙃
Kendine güven hocam, özgüvenli ol. Olumsuz cevap alırsan hayatından bir şey gitmeyecek. Ayrıca her şey kızlar da değil. Hayatına bak, keyfine bak. Elbet bir gün istediğin olur