• 13-04-2023, 21:12:24
    #1
    Yarın kız arkadaşımla tam 1. Yılımıza gireceğiz hocalarim, küçük bir not yazmak istiyorum aldığım hediyelerin yanına. İçimden gelenleri yazdım, etkileyici birseyler daha yazmak istiyorum tecrübeli hocalarımın fikirlerini bekliyorum
  • 13-04-2023, 21:13:25
    #2
    sen bir yıla değil, bir ömüre sığmayacak kadar güzelsin. seninle 1 değil 3 olmak dileğiyle.. hayırlı olsun hocam nice 1 senelere.
  • 13-04-2023, 21:14:04
    #3
    hediye al yeterli hocam fazla şımartmamak lazım ne kadar seviyorsak bile
  • 13-04-2023, 21:28:56
    #4
    from open chat

  • 13-04-2023, 21:29:37
    #5
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hediye al yeterli hocam fazla şımartmamak lazım ne kadar seviyorsak bile
    neden öyle düşünüyorsunuz hocam sevdiğiniz ve doğru insanı yeri geldiğinde şımartmak güzel bir şey bence
  • 13-04-2023, 21:35:38
    #6
    sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen bir yıla değil, bir ömüre sığmayacak kadar güzelsin. seninle 1 değil 3 olmak dileğiyle.. hayırlı olsun hocam nice 1 senelere.
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hediye al yeterli hocam fazla şımartmamak lazım ne kadar seviyorsak bile
    msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    from open chat

    kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden öyle düşünüyorsunuz hocam sevdiğiniz ve doğru insanı yeri geldiğinde şımartmak güzel bir şey bence
    Ilgileriniz düşünceleriniz için çok teşekkür ediyorum hocalarım olsun şımarmak simartmak güzeldir insanın içindeki çocuğu çıkarır mutlu eder 😊
  • 13-04-2023, 21:48:09
    #7
    kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden öyle düşünüyorsunuz hocam sevdiğiniz ve doğru insanı yeri geldiğinde şımartmak güzel bir şey bence
    güzel birşeyde zamanı gelince aile saygısı kalmıyor o açıdan kötü