sen bir yıla değil, bir ömüre sığmayacak kadar güzelsin. seninle 1 değil 3 olmak dileğiyle..

hayırlı olsun hocam nice 1 senelere.
hediye al yeterli hocam fazla şımartmamak lazım ne kadar seviyorsak bile
neden öyle düşünüyorsunuz hocam sevdiğiniz ve doğru insanı yeri geldiğinde şımartmak güzel bir şey bence
Ilgileriniz düşünceleriniz için çok teşekkür ediyorum hocalarım olsun şımarmak simartmak güzeldir insanın içindeki çocuğu çıkarır mutlu eder 😊