kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden öyle düşünüyorsunuz hocam sevdiğiniz ve doğru insanı yeri geldiğinde şımartmak güzel bir şey bence
güzel birşeyde zamanı gelince aile saygısı kalmıyor o açıdan kötü