obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hediye al yeterli hocam fazla şımartmamak lazım ne kadar seviyorsak bile
neden öyle düşünüyorsunuz hocam sevdiğiniz ve doğru insanı yeri geldiğinde şımartmak güzel bir şey bence