Yarın kız arkadaşımla tam 1. Yılımıza gireceğiz hocalarim, küçük bir not yazmak istiyorum aldığım hediyelerin yanına. İçimden gelenleri yazdım, etkileyici birseyler daha yazmak istiyorum tecrübeli hocalarımın fikirlerini bekliyorum