• 11-04-2023, 03:24:17
    #1
    Biraz önce tüm şebeke kapanmıştı.
    Biryerde deprem oldu diye korktum.
    Sizdede şebekeler gittimi yoksa bölgesel bir sorunmuydu acaba ?
  • 11-04-2023, 03:26:41
    #2
    Reveloper
    tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz önce tüm şebeke kapanmıştı.
    Biryerde deprem oldu diye korktum.
    Sizdede şebekeler gittimi yoksa bölgesel bir sorunmuydu acaba ?
    ataşehirde varmış çalışma

    https://www.turktelekom.com.tr/tt-ha...uyurulari.aspx
  • 11-04-2023, 03:35:14
    #3
    Zaten tt den bunaldım bide forumda sikayet görünce hattı kîrasîm geliyor