tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz önce tüm şebeke kapanmıştı.
Biryerde deprem oldu diye korktum.
Sizdede şebekeler gittimi yoksa bölgesel bir sorunmuydu acaba ?
ataşehirde varmış çalışma

https://www.turktelekom.com.tr/tt-ha...uyurulari.aspx