Konu
Türk Telekom Şebekeler Neden Gitti ?
11-04-2023, 03:26:41
#2
Burti
Reveloper
tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biraz önce tüm şebeke kapanmıştı.
Biryerde deprem oldu diye korktum.
Sizdede şebekeler gittimi yoksa bölgesel bir sorunmuydu acaba ?
ataşehirde varmış çalışma
https://www.turktelekom.com.tr/tt-ha...uyurulari.aspx