Konu
Türk Telekom Şebekeler Neden Gitti ?
11-04-2023, 03:24:17
#1
tayfunsofuoglu
Biraz önce tüm şebeke kapanmıştı.
Biryerde deprem oldu diye korktum.
Sizdede şebekeler gittimi yoksa bölgesel bir sorunmuydu acaba ?