• 11-04-2023, 04:11:35
    #46
    1500 için mi koptu bu bütün yaygara? Yoksa rakamlar sallamasyon mu?
  • 11-04-2023, 04:41:53
    #47
    Bordronuza yansıdıktan sonra istifa ettiyseniz şansınız var ama yansımadan ettiyseniz ispatlamanız da mümkün olmayacağından zorluk çekersiniz.
  • 11-04-2023, 12:29:17
    #48
    Hocam bu denli ezik Ruhban takımlarını yanınızdan ayırın. Asla ve de katiyen (Ona ne?) olarak tabir edeceğimiz maaş bilginizi ya da gelirinizi dile getirmeyin. Hata net siz de. Karşınızda ki insan müsfettesini samimi görüp kendi mezarınızı resmen kazmışsınız. Bir daha tekrarlamamanız ümidimle..

    Şunu unutmayın hocam. Bizler (İNSANIZ) bu tek kelime kâfi. Anladınız siz....
  • 11-04-2023, 17:34:43
    #49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şahsen ben de aynı şekilde istifa ederdim hocam hakkınızda hayırlısı olsun
  • 11-04-2023, 17:48:56
    #50
    Muhasebeci zaten senin maaşını göremiyor mu? Bir yerlerde bir yanlışlık var ama..
  • 11-04-2023, 19:09:31
    #51
    Hocam kurumsal firmalarda ne kadar maaş aldigini paylaşmak disiplin suçu. Firmadan firmaya bunun yaptırımı degisebilmektedir.
  • 12-04-2023, 11:31:36
    #52
    Bizde herkesin maaşı ayni 😅 sene farkina göre değişiyor bir tek
  • 12-04-2023, 12:15:24
    #53
    Kölelik düzeninde olağan şeyler bunlar. Bence siz haklısınız. Patronların işkembelerini DOYURAMAZSINIZ !!!
  • 13-04-2023, 18:44:30
    #54
    maaşı yöneticilere söyleyen kadın
    insan kaynaklarıda kadın yüzde yüz
    bu kadınlarla iş yapmak çok zor acayip sinir oluyorum.