İstifa ettim, haklı mıyım?
54
●4.640
- 11-04-2023, 12:29:17Hocam bu denli ezik Ruhban takımlarını yanınızdan ayırın. Asla ve de katiyen (Ona ne?) olarak tabir edeceğimiz maaş bilginizi ya da gelirinizi dile getirmeyin. Hata net siz de. Karşınızda ki insan müsfettesini samimi görüp kendi mezarınızı resmen kazmışsınız. Bir daha tekrarlamamanız ümidimle..
Şunu unutmayın hocam. Bizler (İNSANIZ) bu tek kelime kâfi. Anladınız siz.... - 11-04-2023, 17:34:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.şahsen ben de aynı şekilde istifa ederdim hocam hakkınızda hayırlısı olsun
- 12-04-2023, 11:31:36Bizde herkesin maaşı ayni 😅 sene farkina göre değişiyor bir tek
- 12-04-2023, 12:15:24Kölelik düzeninde olağan şeyler bunlar. Bence siz haklısınız. Patronların işkembelerini DOYURAMAZSINIZ !!!
- 13-04-2023, 18:44:30maaşı yöneticilere söyleyen kadın
insan kaynaklarıda kadın yüzde yüz
bu kadınlarla iş yapmak çok zor acayip sinir oluyorum.