Konu
İstifa ettim, haklı mıyım?
11-04-2023, 17:34:43
#49
behzatonen
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
şahsen ben de aynı şekilde istifa ederdim hocam hakkınızda hayırlısı olsun