İstifa ettim, haklı mıyım? - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İstifa ettim, haklı mıyım?
54
●
4.640
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İstifa ettim, haklı mıyım?
İlk
2
3
4
5
6
7
11-07-2023, 01:42:22
#55
MusLumcu
Net olarak söylüyorum, şirket haklı. yaptığınız etik degil.
İlk
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler