Hocam bu denli ezik Ruhban takımlarını yanınızdan ayırın. Asla ve de katiyen (Ona ne?) olarak tabir edeceğimiz maaş bilginizi ya da gelirinizi dile getirmeyin. Hata net siz de. Karşınızda ki insan müsfettesini samimi görüp kendi mezarınızı resmen kazmışsınız. Bir daha tekrarlamamanız ümidimle..

Şunu unutmayın hocam. Bizler (İNSANIZ) bu tek kelime kâfi. Anladınız siz....