İstifa ettim, haklı mıyım?
54
●4.640
- 10-04-2023, 19:38:19Ne alaka ya maaş söyleyince işten çıkarılmak şirketi haklı bulmak. Adam yönetici diğeri ise çalışan tabi yonetici daha fazla maaş alçak mantıken bunu dile getirmemis adam sormuş söylemiş . Ben 6 sene şok markette mağazaya müdürü olarak çalıştım. Herkes birbirini arayıp maaş ne kadar yattı kesinti var mı gibisinden konuşurdu personellerde kendi arasında zaten bodro kısmını yöneticiler görebiliyordu. Bence saçmalıktan başka birşey değil
- 10-04-2023, 19:39:27Akıllarınca sana ceza vermek istemişler. İş akdi felan hikaye oralara fazla takılma.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fazla samimiyet her zaman zarar verir. Maaşını söylemeyebilirdin bak Seni işinden etti.
Geçmiş olsun belki daha iyi şartlarda iş bulursunuz... - 10-04-2023, 19:44:40Birde maalesef el yanında çalışırken gurur kırıcı sözler duyabiliyoruz. İlk iş yerinde çalışırken patronuma ve misafirine çay istediler çay getirdim. Neyse, koydum çayları masalarına çıktım odadan ama uzun bir koridor olduğu için konuşanları alt kata inene kadar duyuyorum. Patronum misafirine şey demişti.
Bunu da aldık işe hiç bir işe yaramıyor.
Dünyam başıma yıkıldı 😅 ama işe ihtiyacım olduğu için sabrettim. Sonunda ne oldu biliyor musun. İş yerinin en çalışkan kişilerinden oldum. Neredeyse kızıyla evleniyordum 🤣
Sonra oradan başka bir işe geçtim derken sürekli yükseldim. Ama küs ayrılmadım. Arada gider çay içerim. Ben olsaydım açıkçası çıkış yapmazdım. Gurur denilen şey önemlidir ama bazen istisnai yapmak gerekir. Buda bence o durumlardan biriydi. İnanıyorum ki anlayışla karşılasaydınız ilerleyen günlerde eski maaşınıza dönerdiniz. Bu durum şaşmaz
çünkü patronunuz sizden memnun olmuş olacak ki seni yönetici yaptık dedi.
Ben burada patronu biraz haklı buldum bu yüzden
Neyse, sağlık olsun. - 10-04-2023, 19:46:33Üyeliği durdurulduİş akdi ile bir alakası yok hocam. Maaşınızı söylemeyin. Huzursuzluk çıkar.
- 10-04-2023, 20:02:26işyeri haklı diyenlere açıkçası şaşırıyorum. neye göre haklı ? etik olarak doğru olmaya bilir ama herhangi bir yasal çerçevede haklılıkları bulunmuyor.
Işyerinde maaşını söylemek suç mu?
Konunun başka bir boyutu da ücretin bir kişisel veri sayıldığı düşünüldüğünde, işçinin kendi ücretini açıklaması bu anlamda suç teşkil etmese bile başkalarının verisini (ücreti) paylaşması 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununa aykırılık teşkil edecektir. - 10-04-2023, 20:04:28İstifa etmekte haklısın, ama maaş konusunda kimseye güvenip ne aldığını söyleme sıkıntı oluyor. Hakkında hayırlısı
çünkü patronunuz sizden memnun olmuş olacak ki seni yönetici yaptık dedi.