işyeri haklı diyenlere açıkçası şaşırıyorum. neye göre haklı ? etik olarak doğru olmaya bilir ama herhangi bir yasal çerçevede haklılıkları bulunmuyor.

Işyerinde maaşını söylemek suç mu?


Konunun başka bir boyutu da ücretin bir kişisel veri sayıldığı düşünüldüğünde, işçinin kendi ücretini açıklaması bu anlamda suç teşkil etmese bile başkalarının verisini (ücreti) paylaşması 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununa aykırılık teşkil edecektir.