Ne alaka ya maaş söyleyince işten çıkarılmak şirketi haklı bulmak. Adam yönetici diğeri ise çalışan tabi yonetici daha fazla maaş alçak mantıken bunu dile getirmemis adam sormuş söylemiş . Ben 6 sene şok markette mağazaya müdürü olarak çalıştım. Herkes birbirini arayıp maaş ne kadar yattı kesinti var mı gibisinden konuşurdu personellerde kendi arasında zaten bodro kısmını yöneticiler görebiliyordu. Bence saçmalıktan başka birşey değil