• 04-04-2023, 10:15:23
    #28
    Üyeliği durduruldu
    rakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence de hocam. Hiçbir korkuya benzemez halkını satanların korkusu.
    Ne alaka Ecevit, Demirelde, Tansu çiller, Mesut Yilmazda ve hatta Selahattin Demirtas bile zirhli araçlarini kullandilar. Türkiye gibi sagi solu belli olmayan bir ülkede herkes zihrli araç kullanir. Delinin nereden çikacagi belli degil cunku.
  • 09-04-2023, 22:57:17
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Togg da pekala zırhlı üretilebilir, bunda bir engel yok. Zırhlı araca da binmeyebilir, zaten şunun şurasında 45 günlük bir görevi kaldı. Madem sizde binmeyeceğini düşünüyorsunuz herkes gibi, o halde bu togg teslim edildi şovunu nasıl değerlendiriyorsunuz? Binilmeyecek bir aracın tahsis edilmesi sizce de anormal olmuyor mu? Bakın zırhlı araç mevzusuna girmiyorum bile, madem aracın zırhı koruyor kendisini, o halde neden 1500 koruma maaş alıyor ve yüzlerce araç beraberinde yakıt harcıyor, bu araçlara astronomik kiralar ödeniyor demiyorum bile. Seçim zamanı olan basit bir şov olmuş kısacası, şimdi anlam verebildiniz mi?
    Hocam cevaplarının hepsini okudum ve büyük ölçüde çoğuna katılıyorum. Her ne kadar Rte'yi asla desteklemesem de ancak o kadar koruma ordusuyla korunabilecek bir lider olduğunu söylemem gerek. Evet masraflar, maaşlar vs fazlasıyla yüksek ama maalesef böyle olması gerekiyor. Sonraki gelen kendi halinde bir lider olursa o kadar koruma ordusuna elbette ihtiyaç duymayacaktır.
  • 09-04-2023, 23:03:05
    #30
    Herkesin aklında aynı soru acaba parasını verip mi aldı.
  • 09-04-2023, 23:05:36
    #31
    ZekChain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam cevaplarının hepsini okudum ve büyük ölçüde çoğuna katılıyorum. Her ne kadar Rte'yi asla desteklemesem de ancak o kadar koruma ordusuyla korunabilecek bir lider olduğunu söylemem gerek. Evet masraflar, maaşlar vs fazlasıyla yüksek ama maalesef böyle olması gerekiyor. Sonraki gelen kendi halinde bir lider olursa o kadar koruma ordusuna elbette ihtiyaç duymayacaktır.
    Tüm kainat ülkemizin peşinde biz süper güç olmayalım zimbabve gibi kalalım diye uğraşıyor. Bana soracak olursanız ülkemizde ne olduğu ne bittiği kimsenin bir yerinde değil ne almanya kıskanıyor ne amerika bizden korkuyor bizim koyunlarımız kendi kendine otluyor sadece ne liderler var 3-5 araçla geziyor hadi 20 araç olsun ben arkasında 1500 araçla gezen görmedim siz gördünüz mü.
  • 09-04-2023, 23:28:48
    #32
    Hayırlı olsun vatanımıza milletimize 👏
  • 09-04-2023, 23:32:06
    #33
    BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Togg da pekala zırhlı üretilebilir, bunda bir engel yok. Zırhlı araca da binmeyebilir, zaten şunun şurasında 45 günlük bir görevi kaldı. Madem sizde binmeyeceğini düşünüyorsunuz herkes gibi, o halde bu togg teslim edildi şovunu nasıl değerlendiriyorsunuz? Binilmeyecek bir aracın tahsis edilmesi sizce de anormal olmuyor mu? Bakın zırhlı araç mevzusuna girmiyorum bile, madem aracın zırhı koruyor kendisini, o halde neden 1500 koruma maaş alıyor ve yüzlerce araç beraberinde yakıt harcıyor, bu araçlara astronomik kiralar ödeniyor demiyorum bile. Seçim zamanı olan basit bir şov olmuş kısacası, şimdi anlam verebildiniz mi?
    CouRaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm kainat ülkemizin peşinde biz süper güç olmayalım zimbabve gibi kalalım diye uğraşıyor. Bana soracak olursanız ülkemizde ne olduğu ne bittiği kimsenin bir yerinde değil ne almanya kıskanıyor ne amerika bizden korkuyor bizim koyunlarımız kendi kendine otluyor sadece ne liderler var 3-5 araçla geziyor hadi 20 araç olsun ben arkasında 1500 araçla gezen görmedim siz gördünüz mü.
    Hocam aslında sizinle aynı fikirdeyim sanırım kendimi yanlış ifade ettim. İlgili şahıs tüm kainata meydan okuduğu, kimseyle iyi geçinmediği, herkesi ötekileştirdiği, nefrete ve şiddete yönelttiği için gibi gibi bir sürü neden sayabiliriz bu yüzden de başka şekilde korunamayacağını biliyor.