BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Togg da pekala zırhlı üretilebilir, bunda bir engel yok. Zırhlı araca da binmeyebilir, zaten şunun şurasında 45 günlük bir görevi kaldı. Madem sizde binmeyeceğini düşünüyorsunuz herkes gibi, o halde bu togg teslim edildi şovunu nasıl değerlendiriyorsunuz? Binilmeyecek bir aracın tahsis edilmesi sizce de anormal olmuyor mu? Bakın zırhlı araç mevzusuna girmiyorum bile, madem aracın zırhı koruyor kendisini, o halde neden 1500 koruma maaş alıyor ve yüzlerce araç beraberinde yakıt harcıyor, bu araçlara astronomik kiralar ödeniyor demiyorum bile. Seçim zamanı olan basit bir şov olmuş kısacası, şimdi anlam verebildiniz mi?
Hocam cevaplarının hepsini okudum ve büyük ölçüde çoğuna katılıyorum. Her ne kadar Rte'yi asla desteklemesem de ancak o kadar koruma ordusuyla korunabilecek bir lider olduğunu söylemem gerek. Evet masraflar, maaşlar vs fazlasıyla yüksek ama maalesef böyle olması gerekiyor. Sonraki gelen kendi halinde bir lider olursa o kadar koruma ordusuna elbette ihtiyaç duymayacaktır.