Hocam cevaplarının hepsini okudum ve büyük ölçüde çoğuna katılıyorum. Her ne kadar Rte'yi asla desteklemesem de ancak o kadar koruma ordusuyla korunabilecek bir lider olduğunu söylemem gerek. Evet masraflar, maaşlar vs fazlasıyla yüksek ama maalesef böyle olması gerekiyor. Sonraki gelen kendi halinde bir lider olursa o kadar koruma ordusuna elbette ihtiyaç duymayacaktır.
Tüm kainat ülkemizin peşinde biz süper güç olmayalım zimbabve gibi kalalım diye uğraşıyor. Bana soracak olursanız ülkemizde ne olduğu ne bittiği kimsenin bir yerinde değil ne almanya kıskanıyor ne amerika bizden korkuyor bizim koyunlarımız kendi kendine otluyor sadece ne liderler var 3-5 araçla geziyor hadi 20 araç olsun ben arkasında 1500 araçla gezen görmedim siz gördünüz mü.