• 02-04-2023, 00:55:24
    #1
    Selamlar, neler yapıyorsunuz nasıl geçiyor geceniz? Beni soracak olursanız yarın işlerim olduğundan 10-15 adet video hazırlıyorum. Sahura bitecek inşallah. ☺
  • 02-04-2023, 00:57:38
    #2
    Valla hocam çocuğu uyuttuk.Kahvemizi koyduk.Pc ye geçtik.1 saattir forumda anasayfa yeniliyorum ne var ne yok ne çıkar bizede bişey düşermi düşünceleri ile başbaşayım.bi yandan diğer ekranda kod yazıyorum yani çok şükür iyi gidiyor.
  • 02-04-2023, 01:00:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Valla hocam bizde satış yapmaya çalışıyoruz😅 sayfalarımızın işlemleri bitti gece 12 de bitiyor bakalım şimdi neler bekliyor.
  • 02-04-2023, 01:00:15
    #4
    ClkOfis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam çocuğu uyuttuk.Kahvemizi koyduk.Pc ye geçtik.1 saattir forumda anasayfa yeniliyorum ne var ne yok ne çıkar bizede bişey düşermi düşünceleri ile başbaşayım.bi yandan diğer ekranda kod yazıyorum yani çok şükür iyi gidiyor.
    Aynı şekil ben de hazırlarken 5 dakikada bir bakıyorum belki hizmet verebileceğim bir konu açılmıştır diye. Kolay gelsin hocam. ☺
  • 02-04-2023, 01:00:33
    #5
    Güzel geçiyor hocam. Sahuru bekliyoruz.
  • 02-04-2023, 01:03:48
    #6
    ismailadem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam bizde satış yapmaya çalışıyoruz😅 sayfalarımızın işlemleri bitti gece 12 de bitiyor bakalım şimdi neler bekliyor.
    Hayırlı satışlar hocam. ☺


    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel geçiyor hocam. Sahuru bekliyoruz.
    Hayrılı sahurlar hocam. ☺
  • 02-04-2023, 01:06:41
    #7
    Sınavlara çalışıyoruz
  • 02-04-2023, 01:09:36
    #8
    KeremArtan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınavlara çalışıyoruz
    En zoru gerçekten. Üniversiteye attım kendimi anca vize finale bakıyorum. Gerisi iş güç. Kolay gelsin. ☺
  • 02-04-2023, 01:10:17
    #9
    dolcekoray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En zoru gerçekten. Üniversiteye attım kendimi anca vize finale bakıyorum. Gerisi iş güç. Kolay gelsin. ☺
    Ben daha lise hocam valla Bende atarsam kendimi üniversiteye çok güzel olacak. Teşekkür ederim sizede kolay gelsin