Konu
Geceniz nasıl geçiyor? R10+
02-04-2023, 01:10:17
#9
KeremArtan
dolcekoray adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En zoru gerçekten. Üniversiteye attım kendimi anca vize finale bakıyorum. Gerisi iş güç. Kolay gelsin. ☺
Ben daha lise hocam valla
Bende atarsam kendimi üniversiteye çok güzel olacak. Teşekkür ederim sizede kolay gelsin