dolcekoray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En zoru gerçekten. Üniversiteye attım kendimi anca vize finale bakıyorum. Gerisi iş güç. Kolay gelsin. ☺
Ben daha lise hocam valla Bende atarsam kendimi üniversiteye çok güzel olacak. Teşekkür ederim sizede kolay gelsin