Valla hocam çocuğu uyuttuk.Kahvemizi koyduk.Pc ye geçtik.1 saattir forumda anasayfa yeniliyorum ne var ne yok ne çıkar bizede bişey düşermi düşünceleri ile başbaşayım.bi yandan diğer ekranda kod yazıyorum yani çok şükür iyi gidiyor.