Geceniz nasıl geçiyor? R10+
13
●206
- 02-04-2023, 01:00:02Üyeliği durdurulduValla hocam bizde satış yapmaya çalışıyoruz😅 sayfalarımızın işlemleri bitti gece 12 de bitiyor
bakalım şimdi neler bekliyor.
- 02-04-2023, 01:00:15Aynı şekil ben de hazırlarken 5 dakikada bir bakıyorum belki hizmet verebileceğim bir konu açılmıştır diye. Kolay gelsin hocam. ☺ClkOfis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-04-2023, 01:03:48Hayırlı satışlar hocam. ☺ismailadem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayrılı sahurlar hocam. ☺KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-04-2023, 01:09:36En zoru gerçekten. Üniversiteye attım kendimi anca vize finale bakıyorum. Gerisi iş güç. Kolay gelsin. ☺KeremArtan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-04-2023, 01:10:17Ben daha lise hocam valladolcekoray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende atarsam kendimi üniversiteye çok güzel olacak. Teşekkür ederim sizede kolay gelsin
yani çok şükür iyi gidiyor.
Bende atarsam kendimi üniversiteye çok güzel olacak. Teşekkür ederim sizede kolay gelsin