• 25-03-2023, 21:37:24
    #19
    Misafir; anket yap bence 3 numara diyorum bende
  • 25-03-2023, 21:37:36
    #20
    1 çok klasik oldschool bir sertifika gibi hocam ama 6. 'nın hem kurumsal ağırlığı var gibi duruyor hem de gayet şık. Bir sertifika alacak olsam 6. olması beni mutlu ederdi
  • 25-03-2023, 21:38:26
    #21
    FinansalOzgurluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @MELİH; anket yap bence 3 numara diyorum bende
    ilk defa 3 diyen biri çıktı sğaol hocam

    Spartan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 çok klasik oldschool bir sertifika gibi hocam ama 6. 'nın hem kurumsal ağırlığı var gibi duruyor hem de gayet şık. Bir sertifika alacak olsam 6. olması beni mutlu ederdi
    benim de gönlüm orda ama çoğunluk 1 diyor hocam şimdilik. napcaz bilmiyorum
  • 25-03-2023, 21:39:08
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dijital bir eğitim için yine de 1 mi hocam sizce?
    Şahsen benim görüşüm 1 yönünde diğerleri biraz abartı gibi duruyor sadelik her zaman iyidir benim için ama tabiki yine en iyi seçim sizin içinize sinen seçimdir
  • 25-03-2023, 21:39:30
    #23
    Bence opsiyon olarak hangisinin olacağını sertifikayı alacak kişilere sunabilirsiniz. 1. ve 6. güzel.
  • 25-03-2023, 21:39:48
    #24
    Kişisel Rütbe
    1. diyorum
  • 25-03-2023, 21:39:57
    #25
    Kurumsal ve ciddi göründüğü için 1
  • 25-03-2023, 21:40:57
    #26
    Skyling adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsen benim görüşüm 1 yönünde diğerleri biraz abartı gibi duruyor sadelik her zaman iyidir benim için ama tabiki yine en iyi seçim sizin içinize sinen seçimdir
    drmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence opsiyon olarak hangisinin olacağını sertifikayı alacak kişilere sunabilirsiniz. 1. ve 6. güzel.
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. diyorum
    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsal ve ciddi göründüğü için 1
    hepinize çok teşekkürler arkadaşlar siz 1 diyorsanız onu seçiyorum. neredeyse herkes ilkini beğendi
    • Saitama
    Saitama bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-03-2023, 21:41:41
    #27
    1 diyorum çünkü diğerleri kartvizit tasarımı gibi duruyor.