@MELİH; anket yap bence 3 numara diyorum bende
ilk defa 3 diyen biri çıktı

sğaol hocam
1 çok klasik oldschool bir sertifika gibi hocam ama 6. 'nın hem kurumsal ağırlığı var gibi duruyor hem de gayet şık. Bir sertifika alacak olsam 6. olması beni mutlu ederdi
benim de gönlüm orda ama çoğunluk 1 diyor hocam şimdilik. napcaz bilmiyorum