Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dijital bir eğitim için yine de 1 mi hocam sizce?
Şahsen benim görüşüm 1 yönünde diğerleri biraz abartı gibi duruyor sadelik her zaman iyidir benim için ama tabiki yine en iyi seçim sizin içinize sinen seçimdir