Şahsen benim görüşüm 1 yönünde diğerleri biraz abartı gibi duruyor sadelik her zaman iyidir benim için ama tabiki yine en iyi seçim sizin içinize sinen seçimdir
Bence opsiyon olarak hangisinin olacağını sertifikayı alacak kişilere sunabilirsiniz. 1. ve 6. güzel.
Kurumsal ve ciddi göründüğü için 1
hepinize çok teşekkürler arkadaşlar siz 1 diyorsanız onu seçiyorum. neredeyse herkes ilkini beğendi