Skyling adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsen benim görüşüm 1 yönünde diğerleri biraz abartı gibi duruyor sadelik her zaman iyidir benim için ama tabiki yine en iyi seçim sizin içinize sinen seçimdir
drmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence opsiyon olarak hangisinin olacağını sertifikayı alacak kişilere sunabilirsiniz. 1. ve 6. güzel.
Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. diyorum
UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurumsal ve ciddi göründüğü için 1
hepinize çok teşekkürler arkadaşlar siz 1 diyorsanız onu seçiyorum. neredeyse herkes ilkini beğendi