• 23-03-2023, 17:00:39
    #46
    Xugart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kral dairesi mi? Saray mı? Sence emekli bunu mu istiyor? Sizin gerçekten ar damarınız çatlamış. İnsanlara insan gibi yaşamayı bile çok görüyorsunuz artık. Sizin adınıza ben utandım ve forumda bir daha saçma sapan yorumlarınızı görmemek üzere sizi engelledim.
    Saçma sapan konuşma insan gibi yaşatan emekli maaşımı var dünyada bukadar cahillikte fazla yani.
    Al buda çok sevdiğiniz amerikalıların verdiği emekli maaşları https://www.trhaber.com/ekonomi/abd-...en-h54370.html bu neyin cehaletitir bukadar sarmış insanları.
  • 23-03-2023, 17:06:19
    #47
    Şaka gibi ülke. Yüksek prim ödemeyeceksin nasılsa seçim zamanı maaşları eşitliyorlar. Vergi ödemeyeceksin nasılsa seçim zamanı af geliyor. Ayrıca hala 5500 altı aylık alan SGK'lılar var. Şimdi kimin maaşın 7500 yaptın?
  • 23-03-2023, 17:17:15
    #48
    dev
    Kurumsal Üye
    Matriks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ok kalmadı ama muhalefetin çözüm olarak imf'i var bizi seve seve kucaklayacaktır merak etme.
    Katarlilar seve seve kucakliyor seni zaten merak etme.
  • 23-03-2023, 17:21:12
    #49
    dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katarlilar seve seve kucakliyor seni zaten merak etme.
    Katar dediğin ülkeyi türkiye kurtardı ve katar dediğin ülke bir ilçe bile sayılmaz, ayrıca ben esareti kabul etmeyen bir kültüre sahibim vatan severlikle bakarım her olaya senin gibilerin ucuz amerikancılığı ve ucuz siyasetiyle şekillenmem.
  • 23-03-2023, 17:24:35
    #50
    dev
    Kurumsal Üye
    Matriks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katar dediğin ülkeyi türkiye kurtardı ve katar dediğin ülke bir ilçe bile sayılmaz, ayrıca ben esareti kabul etmeyen bir kültüre sahibim vatan severlikle bakarım her olaya senin gibilerin ucuz amerikancılığı ve ucuz siyasetiyle şekillenmem.
    Ahahah. Komik olma. Onun icin her basiniz sikistiginda Katar parasi ile kurtuluyorsunuz
    Vay be bu nasil vatan severlik ise Katardan gelen paralar icin acaba niye geliyor, karsiliginda ne veriliyor diye dusunmuyorsun.
    Amerikalilara kucaklanmamak icin Katarlilara kucaklanmak. Nasil bir fantazi dunya var senin.
    Aynen sadik bir insansin sen
  • 23-03-2023, 17:27:25
    #51
    dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahahah. Komik olma. Onun icin her basiniz sikistiginda Katar parasi ile kurtuluyorsunuz
    Vay be bu nasil vatan seferlik ise Katardan gelen paralar icin acaba niye geliyor, karsiliginda ne veriliyor diye dusunmuyorsun.
    Aynen sadik bir insansin sen
    Katar karşılığında canını aldı bugün hayattaysalar bunu Reisin gönderdiği türk askerine borçlular, tabi sizin gibiler bunları görmez zira amerikalıları kurtarıcı olarak gören bir kültürsüzlükle yetişmişsiniz.
  • 23-03-2023, 17:31:02
    #52
    dev
    Kurumsal Üye
    Matriks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katar karşılığında canını aldı bugün hayattaysalar bunu Reisin gönderdiği türk askerine borçlular, tabi sizin gibiler bunları görmez zira amerikalıları kurtarıcı olarak gören bir kültürsüzlükle yetişmişsiniz.
    Sen kadar sadiksin boyle. Gozlerim yasardim aferim sana.
    Enkaz altinda yardim bekleyip olenler icin de bu kadar hassas olsaydiniz keske, ama senin tercihin katarlilar tarfindan kucaklanmak oldugu cok belli kultur abidesi.
  • 23-03-2023, 17:35:39
    #53
    dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen kadar sadiksin boyle. Gozlerim yasardim aferim sana.
    Enkaz altinda yardim bekleyip olenler icin de bu kadar hassas olsaydiniz keske, ama senin tercihin katarlilar tarfindan kucaklanmak oldugu cok belli kultur abidesi.
    Tamam sen sadık olma köle taciri amerikalılar seni kuacaklasın depremde yardım beklerkende amerikalılar gelip kurtarsın. Ben yoluma sen yoluna uzatma.
  • 23-03-2023, 17:37:12
    #54
    dev
    Kurumsal Üye
    Matriks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam sen sadık olma köle taciri amerikalılar seni kuacaklasın depremde yardım beklerkende amerikalılar gelip kurtarsın. Ben yoluma sen yoluna uzatma.
    Soylemeden edemyecem. Bu dik durusunu taktir ediyorum. Sizin gibi sadiklar zor bu zamanda. Araplara kucaklatirken kendini dikkat et. Malum onlarin kaninda var satis