Matriks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katar karşılığında canını aldı bugün hayattaysalar bunu Reisin gönderdiği türk askerine borçlular, tabi sizin gibiler bunları görmez zira amerikalıları kurtarıcı olarak gören bir kültürsüzlükle yetişmişsiniz.
Sen kadar sadiksin boyle. Gozlerim yasardim aferim sana.
Enkaz altinda yardim bekleyip olenler icin de bu kadar hassas olsaydiniz keske, ama senin tercihin katarlilar tarfindan kucaklanmak oldugu cok belli kultur abidesi.