Kral dairesi mi? Saray mı? Sence emekli bunu mu istiyor? Sizin gerçekten ar damarınız çatlamış. İnsanlara insan gibi yaşamayı bile çok görüyorsunuz artık. Sizin adınıza ben utandım ve forumda bir daha saçma sapan yorumlarınızı görmemek üzere sizi engelledim.
Saçma sapan konuşma insan gibi yaşatan emekli maaşımı var dünyada bukadar cahillikte fazla yani.
Al buda çok sevdiğiniz amerikalıların verdiği emekli maaşları
https://www.trhaber.com/ekonomi/abd-...en-h54370.html bu neyin cehaletitir bukadar sarmış insanları.