Şaka gibi ülke. Yüksek prim ödemeyeceksin nasılsa seçim zamanı maaşları eşitliyorlar. Vergi ödemeyeceksin nasılsa seçim zamanı af geliyor. Ayrıca hala 5500 altı aylık alan SGK'lılar var. Şimdi kimin maaşın 7500 yaptın?