• 19-03-2023, 17:35:13
    #10
    şöyle tabir edeyim, dünyada tasfiri olmayan tek şey evlat hocam,hiç bir şekilde sevgisini tabir edemiyorsunuz ALLAH isteyen ve bakacak olan herkese nasip etsin inşALLAH.
  • 19-03-2023, 17:35:13
    #11
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Aramızda Babalık görevini yapan büyüklerimiz ve evlenmek için hazırlık yapan dostlarımızın olduğunu biliyorum.
    Sizce ileride çocuğumuzla iyi bir ilişki kurmak ve arkadaş gibi olmak için en doğru baba olma yaşı sizce nedir?

    25 Yaşındayım ve nedense iç güdüsel bir şekilde geç kaldığımı hissediyorum.

    *Bu konu tamamen Sohbet amaçlı açılmıştır.
    26 yaşında baba oldum. 30 yaşından sonrası ideal diye düşünüyorum
  • 19-03-2023, 17:37:33
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben 42 den sonra oldum. Olmuyordu cunku allah 42 de nasip etti suan 43 yasindayim. Keske 25 lerden sonra nasip olsaymis ama bunada cok sükur
  • 19-03-2023, 17:41:50
    #13
    Allah nasib ederse Erken baba olmak iyidir. Fakat merhamet ve bilinç gerekiyor
  • 19-03-2023, 17:42:33
    #14
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Aramızda Babalık görevini yapan büyüklerimiz ve evlenmek için hazırlık yapan dostlarımızın olduğunu biliyorum.
    Sizce ileride çocuğumuzla iyi bir ilişki kurmak ve arkadaş gibi olmak için en doğru baba olma yaşı sizce nedir?

    25 Yaşındayım ve nedense iç güdüsel bir şekilde geç kaldığımı hissediyorum.

    *Bu konu tamamen Sohbet amaçlı açılmıştır.
    Çocukla arkadaş olmaya gerek yok. Dışarıda bir çok arkadaşı zaten olacaktır. Yol gösterici bir baba olmak daha iyi olabilir. Oyun oyna gez dolaş ama baba olduğunu her zaman hissetmeli arkadaş değil. Bence yaşı yok.
  • 19-03-2023, 17:42:33
    #15
    30 yaşında çocuk yapsan 50 yaşında mezuniyetine gideceksin, bence bu çok geç. 40’a geldin mi onunla beraber koşup eğlenmek zor olacak. İleri yaşta yapmanın tek avantajı deneyim olabilir, bildiklerin sayesinde daha doğru yönlendirebilirsin. Belki de gerikafalı bir insana dönüşüp bunu da doğru yapamayacaksın.

    Erken yaşta çocuk yapsan bu sefer hayatın bitecek, tüm vaktin ve önceliğin çocuğun olacak kafana göre her istediğini yapamayacaksın.

    En doğru zaman hiçbir zaman.
    • eslao
    • Metins
    • nazikcaner
    eslao, Metins, nazikcaner ve 3 kişi bunu beğendi.
    6 kişi bunu beğendi.
  • 19-03-2023, 17:43:31
    #16
    Seçimden sonra 😁
  • 19-03-2023, 17:45:17
    #17
    Evli değilim 18 yaşındayım ve babayım
    • ALBAYRAKTECH
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-03-2023, 17:47:43
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evli değilim 18 yaşındayım ve babayım
    Derken