Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,

Aramızda Babalık görevini yapan büyüklerimiz ve evlenmek için hazırlık yapan dostlarımızın olduğunu biliyorum.
Sizce ileride çocuğumuzla iyi bir ilişki kurmak ve arkadaş gibi olmak için en doğru baba olma yaşı sizce nedir?

25 Yaşındayım ve nedense iç güdüsel bir şekilde geç kaldığımı hissediyorum.

*Bu konu tamamen Sohbet amaçlı açılmıştır.
Çocukla arkadaş olmaya gerek yok. Dışarıda bir çok arkadaşı zaten olacaktır. Yol gösterici bir baba olmak daha iyi olabilir. Oyun oyna gez dolaş ama baba olduğunu her zaman hissetmeli arkadaş değil. Bence yaşı yok.