30 yaşında çocuk yapsan 50 yaşında mezuniyetine gideceksin, bence bu çok geç. 40a geldin mi onunla beraber koşup eğlenmek zor olacak. İleri yaşta yapmanın tek avantajı deneyim olabilir, bildiklerin sayesinde daha doğru yönlendirebilirsin. Belki de gerikafalı bir insana dönüşüp bunu da doğru yapamayacaksın.
Erken yaşta çocuk yapsan bu sefer hayatın bitecek, tüm vaktin ve önceliğin çocuğun olacak kafana göre her istediğini yapamayacaksın.
En doğru zaman hiçbir zaman.