Merhaba hocalarım, saygıdeğer arkadaşlar..
Bir konuda fikrinizi almak istiyorum
1 adet 50 cc scooter aldık. Hemen ardından hepsiburadadan üzerine 120 lirak uygun branda siparişi verdik.Çok fazla kullanılmayacağı için ve apartmanın önündeki kaldırımda duracağı için korunaklı olsun istedik. Bu aralar çok yağmur vs yağdı, rüzgar oldu. Şimdi kimsenin hakkına da girmek istemiyorum ama sabah bir baktık ki branda yok. Uçtu mu, çalındı mı bilmiyoruz. Hemen ardından üzerine kediler oturmuş, batırmışlar falan. Şimdi sahip olduğum ilk araç olduğu için tabi morel bozuldu.Sürekli kullanılcak bişey olsa bir zaman sonra önemsenmez ama evde olduğum için sürekli yakın zamanda pek kullanılmayacak. Amaç küçük bit yatırım olsun istedik. Ne yapmamı önerirsiniz acaba? Şimdi tekrar branda siparişi vericem birkaç gün sonra ama yine aynı durum olursa? Farklı bir branda var mı bildiğiniz veya ne yapılabilir?
Motorsiklette Branda Sorunu? Var mı Çözümü
10
●228
- 18-03-2023, 15:43:50Kilitli brandalar var, brandayı kullandıktan sonra eve taşıyorsanız eğer kimse gece brandayı yırtmadığı sürece alamaz ordan.
Ayrıca ben de motor kullanıcısıyım kedilerin pislemesine yapacak bir şey yok her gün iğrenerek brandayı katlıyorum
- 18-03-2023, 15:59:22Hocam içime su serptiniz bir nebze olsun.Toprakyazgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baktım varmış öyle bi sistem. Yalnız mondial wing 50 cc motor için bulamadım. Bu brandalarda modele göre mi almak gerekir yoksa hemen hemen bütün modellerinki standart mı? Bana tavsiye edebileceğiniz bir kilitli branda var mı? Kedi olayına da alışıcaz artık napalım 🙂
Hocam bizim sokakta sıkıntılı biraz. Araç çok. İnsanlar sıkıntı çıkartabiliyor. Apartmanın kaldırımına koyduk biz de. Onun için bile izin aldık. Hem de balkondan bakınca görebilelim.Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kilitli branda varmış, olmadı öyle yapıcaz. - 18-03-2023, 16:05:38Scooter'lar için olduğunu sanmıyorum araştırmadım ama, scooter için her branda olur diye düşünüyorum.Elly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2023, 16:23:03semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Var. Ama biz kiracıyız ve apartmandaki daire sahibi kişiler, kendi bisikletlerini koyuyorlar. Kullanmıyorlar da. Ama ayak altında şimdi insanların geçtiği yer. Düz, dar kısa koridor. Şimdi izin alıp oraya koysak bisikletleri kaldırtsak bu sefer ayak altında gelen geçen değecek. Temizlik yaparken de sıkıntı. - 18-03-2023, 16:25:35Onlar ev sahibi, ben kiracıyım diye bir şey yok. Kira ödediğiniz sürece o evin sahibi ve yetkilisi sizsiniz. Onlar bisiklet koyabiliyorsa, sizde motorunuzu koyabilirsiniz. Bende 650cc motosikletimi bina içine koyuyordum. 2-3 kişi kapıya zarar veriyorsun, bozuyorsun gibi söylemlerde bulunmuşlardı. Gidin imza toplayıp koydurtmayın o zaman demiştim. Kaldı ki motoru içeriye alırken kapıya falan hiç bir şekilde değdirmeden alıyordum... İzin alın ve koyun, izni de kimsenin geçişine engel olmayacak şekilde koyacağım deyip geçin hocam. 50 cc de olsa şuan o motorun değeri 24-25 binden aşağı değildir ve bu rakam gayet yüksek... Çalınsa ya da başına bir iş gelse sorumluluk alabilecek mi apartmanda ki ev sahipleri?Elly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle