Apartmanın girişine içeriye falan sokulacak yer yok mu? Daha temiz ve güvenilir olur.
Var. Ama biz kiracıyız ve apartmandaki daire sahibi kişiler, kendi bisikletlerini koyuyorlar. Kullanmıyorlar da. Ama ayak altında şimdi insanların geçtiği yer. Düz, dar kısa koridor. Şimdi izin alıp oraya koysak bisikletleri kaldırtsak bu sefer ayak altında gelen geçen değecek. Temizlik yaparken de sıkıntı.