Merhaba hocalarım, saygıdeğer arkadaşlar..

Bir konuda fikrinizi almak istiyorum

1 adet 50 cc scooter aldık. Hemen ardından hepsiburadadan üzerine 120 lirak uygun branda siparişi verdik.Çok fazla kullanılmayacağı için ve apartmanın önündeki kaldırımda duracağı için korunaklı olsun istedik. Bu aralar çok yağmur vs yağdı, rüzgar oldu. Şimdi kimsenin hakkına da girmek istemiyorum ama sabah bir baktık ki branda yok. Uçtu mu, çalındı mı bilmiyoruz. Hemen ardından üzerine kediler oturmuş, batırmışlar falan. Şimdi sahip olduğum ilk araç olduğu için tabi morel bozuldu.Sürekli kullanılcak bişey olsa bir zaman sonra önemsenmez ama evde olduğum için sürekli yakın zamanda pek kullanılmayacak. Amaç küçük bit yatırım olsun istedik. Ne yapmamı önerirsiniz acaba? Şimdi tekrar branda siparişi vericem birkaç gün sonra ama yine aynı durum olursa? Farklı bir branda var mı bildiğiniz veya ne yapılabilir?