Var. Ama biz kiracıyız ve apartmandaki daire sahibi kişiler. Kendi bisikletleriniz koyuyorlar. Kullanmıyorlar da. Ama ayak altında şimdi insanların geçtiği yer. Düz dar kısa koridor. Şimdi izin alıp oraya koysak bisikletleri kaldırtsak bu sefer ayak altında gelen geçen değecek. Temizlik yaparken sıkıntı
Onlar ev sahibi, ben kiracıyım diye bir şey yok. Kira ödediğiniz sürece o evin sahibi ve yetkilisi sizsiniz. Onlar bisiklet koyabiliyorsa, sizde motorunuzu koyabilirsiniz. Bende 650cc motosikletimi bina içine koyuyordum. 2-3 kişi kapıya zarar veriyorsun, bozuyorsun gibi söylemlerde bulunmuşlardı. Gidin imza toplayıp koydurtmayın o zaman demiştim. Kaldı ki motoru içeriye alırken kapıya falan hiç bir şekilde değdirmeden alıyordum... İzin alın ve koyun, izni de kimsenin geçişine engel olmayacak şekilde koyacağım deyip geçin hocam. 50 cc de olsa şuan o motorun değeri 24-25 binden aşağı değildir ve bu rakam gayet yüksek... Çalınsa ya da başına bir iş gelse sorumluluk alabilecek mi apartmanda ki ev sahipleri?