Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba,
toplumumuzda çoğu insan sağcı ama sağcılığı ülkücülük, muhafazakarlık olarak değerlendiriyorlar; sağcılar ama sermayedarlara, büyük ölçekli şirket sahiplerine verilen yüksek teşviklere karşı çıkıyorlar. Bende işçi sınıfına destek verilmesindense patrona verilmesinden yanayım her zaman, işçiye verdin mi para çok pay edildiği için kimseye bir hayrı dokunmaz ama patrona verilirse işini büyütme koşuluyla hem para dolaşıma girer, hem de iş büyüdükçe istihdam, karlılık vb artar, halka da yansır orta vadede, devlette verdiği teşviği vergi olarak fazlasıyla geri alır. Gel de anlat, benimset bu fikri bizim sağcı geçinen solculara.