Bankadan ne zaman para çeksem özellikle son 3 aydır gıvır gıcır paralar yeni basılmış paralar elimde oluyor Paranın alım gücü düşük eskiden 1000 tlye aldığını şimdi 10000 e alıyorsun değişen birşey yok bu para bolluğu anlamına gelmiyor rakamlar büyüdü sadece. Aynı zamanda son birkaç yıldır gelir adaletsizliği uçtu gitti önceden zengin, orta ve alt gelir sınıfı varken artık sadece zengin ve fakir durumu ortaya çıktı buna gelir adaletsizliği diyoruz. Parası olan faize atıp parasına zenginliğine para katarken fakir alt sınıf İNSANİ YAŞAM için gerekli olan barınma, yeme - içme gibi ihtiyaçlarımı karşılamaya çalışıyor. Senin fikrinde düşünecek olursak venezuella gibi enflasyonu yüksek ülkelerin hepsi para bolluğu yaşıyor i Bir ekmek almaya çuvalla para götürüyorlar. Özetle paranın sayısı yada büyüklüğü değil alım gücü çok olması önemlidir. 1000$’ın 20.000 Tl ye denk gelmesi gibi.