Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bakış açısı valla bişey diyemem.

şöyle düşün elinde bi para var ve 2 tane yatırımcın var. birisi hep ticaretin içinde, hali hazırda üretim yapan piyasa adamı. diğer sadece harcama yapıp parayı değerlendiremeyen biri.
hangisine yatırım yapardım? cevap açıkça belli.

o yüzden devletlerin de mevcut sermayedar ve iş adamlarına daha çok yatırım yapmasını anlayışla karşılamak gerekiyor.

he ütopyaya bakarsak pasta herkese eşit dağıtılmalı ama dünya öyle biyer değil.

Merhaba,

toplumumuzda çoğu insan sağcı ama sağcılığı ülkücülük, muhafazakarlık olarak değerlendiriyorlar; sağcılar ama sermayedarlara, büyük ölçekli şirket sahiplerine verilen yüksek teşviklere karşı çıkıyorlar. Bende işçi sınıfına destek verilmesindense patrona verilmesinden yanayım her zaman, işçiye verdin mi para çok pay edildiği için kimseye bir hayrı dokunmaz ama patrona verilirse işini büyütme koşuluyla hem para dolaşıma girer, hem de iş büyüdükçe istihdam, karlılık vb artar, halka da yansır orta vadede, devlette verdiği teşviği vergi olarak fazlasıyla geri alır. Gel de anlat, benimset bu fikri bizim sağcı geçinen solculara.