Hangi Fareyi Kullanıyorsunuz? Mouse Tavsiyesi
42
●1.196
- 18-03-2023, 12:01:23Arkadaşın dediğine katılıyorum. Ben de senelerdir g502 kullanıyorum. g300s filan yazan da olmuş dostum ama bütçen yoksa tercih etmen gereken fareler onlar. Razer, Asus Claw vs de ekstradan isme para ödersin...SELCUKYAZILIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama şunu da belirtmek durumdayım önerirken g502'nin aynı zamanda kronik bir sıkıntısı var: Belli bir süre sonra tıklamama veya çift tıklama sorunu ile karşılaşabiliyorsunuz. Tabi bunu kanıtlarıyla sunduğunuz zaman Logitech'e, size yeni ürün gönderiyorlar. Bu süreçte hemen hemen 1 hafta filan sürdü. Ürünü de dandik bir trendyol satıcısından almıştım ucuz diye^^

- 18-03-2023, 13:16:32Senelerdir Logitech M238 kullanıyorum. Sanırım en fakir benim

Ele rahat oturuyor. Büyük mouseları kullanamıyorum.
https://www.hepsiburada.com/rampage-...gaza=Birikibir

Geçen sene bunu almıştım ama elime büyük geldi iade ettim. Eğer elinize iyi oturursa güzel mouse fazla da pahalı değil. 290 TL şuanda. - 19-03-2023, 17:34:48hocam inanır mısınız alacak mouse bulamadım. M185 dandik bir logitech im vardı. Onu babama gönderdim ne alacam diye bakıyorum öyleceTamBirMehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

