• 17-03-2023, 15:35:25
    #10
    Hocam merhabalar,
    Apple, Razer, Asus, MSI, Corsair gibi tüm markaların en iyilerini en iyi tavsiye üzerine kullandım ama şuan mouse denilence akla gelen tek şeyin Logitech G502 Hero olduğunu savunurum.
    Açık ara hepsinden önde. Tasarım, yazılım, geliştirme, trand, gaming vb. tüm alanlarda başarılı ve ergonomik bir yapısı var. 9 tuşa 121 farklı makro ekleyebilirsin ki bunu kendin oluşturarak sınırsız yapabilirsin.
    Yazılım paketini yükledikten sonra 100-29300 DPI aralığında hassasiyet ve avuç içi kauçuk kavrama ile konforu hissedeceksin. Bi dene daha başka mouse kullanmazsın.
  • 17-03-2023, 15:38:03
    #11
    Steel Series Rival 710 biraz tuzlu ama 2 yıldır kullanıyorum oldukça memnunum.
  • 17-03-2023, 17:14:00
    #12
    Steelseries rival 3 var bende de. Gayet iyi, öneririm.
  • 17-03-2023, 17:18:45
    #13
    1.5 yıldır Steelseries sensei ten kullanıyorum g300s den geçmiştim bu mause ve harika elleriniz çok küçük değilse sevebilirsiniz.
  • 17-03-2023, 17:19:53
    #14
    Steelseries Rival 3 - Gayet güzel ve kaliteli
  • 17-03-2023, 17:27:49
    #15
    Evde; Logitech MX Master 3S
    Şirkette; Apple Magic Mouse 2

    Evdekinden gayet memnunum ama Apple Magic Trackpad 2'ye niyetleniyorum.
  • 17-03-2023, 21:00:24
    #16
    Kadjey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Steelseries Rival 3 - Gayet güzel ve kaliteli
    Rival 3 nasıl hocam kablolu alayım dedim ama önerir misin hassasiyet ve ele oturması nasıldır
  • 17-03-2023, 21:01:01
    #17
    Bilisimworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.5 yıldır Steelseries sensei ten kullanıyorum g300s den geçmiştim bu mause ve harika elleriniz çok küçük değilse sevebilirsiniz.
    rival 3 ile sensei arasında kaldım hocam
  • 17-03-2023, 21:14:40
    #18
    Developer
    logitech mx master 3, iş için tavsiye ederim