Apple, Razer, Asus, MSI, Corsair gibi tüm markaların en iyilerini en iyi tavsiye üzerine kullandım ama şuan mouse denilence akla gelen tek şeyin Logitech G502 Hero olduğunu savunurum.
Açık ara hepsinden önde. Tasarım, yazılım, geliştirme, trand, gaming vb. tüm alanlarda başarılı ve ergonomik bir yapısı var. 9 tuşa 121 farklı makro ekleyebilirsin ki bunu kendin oluşturarak sınırsız yapabilirsin.
Yazılım paketini yükledikten sonra 100-29300 DPI aralığında hassasiyet ve avuç içi kauçuk kavrama ile konforu hissedeceksin. Bi dene daha başka mouse kullanmazsın.