Bilisimworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.5 yıldır Steelseries sensei ten kullanıyorum g300s den geçmiştim bu mause ve harika elleriniz çok küçük değilse sevebilirsiniz.
rival 3 ile sensei arasında kaldım hocam