SELCUKYAZILIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam merhabalar,
Apple, Razer, Asus, MSI, Corsair gibi tüm markaların en iyilerini en iyi tavsiye üzerine kullandım ama şuan mouse denilence akla gelen tek şeyin Logitech G502 Hero olduğunu savunurum.
Açık ara hepsinden önde. Tasarım, yazılım, geliştirme, trand, gaming vb. tüm alanlarda başarılı ve ergonomik bir yapısı var. 9 tuşa 121 farklı makro ekleyebilirsin ki bunu kendin oluşturarak sınırsız yapabilirsin.
Yazılım paketini yükledikten sonra 100-29300 DPI aralığında hassasiyet ve avuç içi kauçuk kavrama ile konforu hissedeceksin. Bi dene daha başka mouse kullanmazsın.
Arkadaşın dediğine katılıyorum. Ben de senelerdir g502 kullanıyorum. g300s filan yazan da olmuş dostum ama bütçen yoksa tercih etmen gereken fareler onlar. Razer, Asus Claw vs de ekstradan isme para ödersin...

Ama şunu da belirtmek durumdayım önerirken g502'nin aynı zamanda kronik bir sıkıntısı var: Belli bir süre sonra tıklamama veya çift tıklama sorunu ile karşılaşabiliyorsunuz. Tabi bunu kanıtlarıyla sunduğunuz zaman Logitech'e, size yeni ürün gönderiyorlar. Bu süreçte hemen hemen 1 hafta filan sürdü. Ürünü de dandik bir trendyol satıcısından almıştım ucuz diye^^