Senelerdir Logitech M238 kullanıyorum. Sanırım en fakir benim
Ele rahat oturuyor. Büyük mouseları kullanamıyorum.

https://www.hepsiburada.com/rampage-...gaza=Birikibir


Geçen sene bunu almıştım ama elime büyük geldi iade ettim. Eğer elinize iyi oturursa güzel mouse fazla da pahalı değil. 290 TL şuanda.