• 11-03-2023, 21:11:43
    #1
    2 yıla yakındır aranızdayım R10 bana çok şey kattı çok güzel dostluklar edindim çok güzel abiler kardeşler edindim ticaretten fazla nerdeyse bilgi edindim 1 kere R10 izmir buluşmasına katıldım kafamda sorun olur hemen gelip konu açarım günde 30-40 kere en az girip ne var ne yok bakarım günümün bir parçası oldu bu formu bizler için güvenli hale getiren öncelikle tüm moderatörlerimize ve @Coşkun Çetin; çok teşekkür ederim
  • 11-03-2023, 21:13:22
    #2
    Kelimelerle anlatılmaz.
  • 11-03-2023, 21:15:53
    #3
    R10 benim için neredeyse her şeyi ifade ediyor. Bu kadar güzel ve harika insanları bir arada görmek çok gurur verici ve mutluluk verici bir şey.
  • 11-03-2023, 21:16:41
    #4
    Kelimelerle anlatılmayacak kadar çok şey ❤
  • 11-03-2023, 21:17:14
    #5
    Mesaili calistigim halde günümüz ekonomik sartlarinda burasi bana tam anlamiyla ekmek kapisi. Hatta su kadarini soyleyeyim. Burdan is gelirse doyuyoruz, kirayi veriyoruz. Gelmezse mahvoluyoruz. O kadar net.

    Cenazem vardı canim annemi 3 ay oldu kaybettim. 2 ay zaten foruma da giremedim, is te yapamadım. Simdi.fena birikti neredeyse her an buradayim is gelirse diye ama o da yavas hatta neredeyse yok. Elbette baska platformlar ve imkanlar dahilinde arıyoruz ama burasi gercekten baska. Simdi meslegim dolasiyla yarismalarda sansimi deniyorum. Bakalim elbet seytanin bacagini kiracaz tekrar.
  • 11-03-2023, 21:19:11
    #6
    Forum
  • 11-03-2023, 21:20:00
    #7
    Ailem yuvam ve kendimi bulabildiğim yer 🫶
  • 11-03-2023, 21:41:02
    #8
  • 11-03-2023, 21:45:07
    #9
    Evimin arka bahçesi gibi 💐 Samimi, gerçek ve kisiligimin farklı bir boyutu. Sevdiğim platform 🌹