2 yıla yakındır aranızdayım R10 bana çok şey kattı çok güzel dostluklar edindim çok güzel abiler kardeşler edindim ticaretten fazla nerdeyse bilgi edindim 1 kere R10 izmir buluşmasına katıldım kafamda sorun olur hemen gelip konu açarım günde 30-40 kere en az girip ne var ne yok bakarım günümün bir parçası oldu bu formu bizler için güvenli hale getiren öncelikle tüm moderatörlerimize ve
@Coşkun Çetin; çok teşekkür ederim